امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ۳ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۳۰ دُز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده است

۳ میلیون و ۴۱۷ هزار و ۵۳۰ دُز واکسن کرونا در هرمزگان تزریق شده است

منتشر شده در ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۴
تزریق

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان روز جمعه درگفت وگویی اظهار داشت: از مجموع واکسیناسیون انجام شده، یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۸۶۲ دُز  در مرحله اول، یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۵۳  دُز  در مرحله دوم و ۶۲۸ هزار و ۴۱۵  دُز  در مرحله سوم تزریق شده است.

وی با اشاره به اهمیت انجام واکسیناسیون کرونا و نقش آن در کاهش آمار مبتلایان و مرگ و میر ناشی از این بیماری، افزود: مردم باید در نظر داشته باشند که ویروس کرونا هنوز تمام نشده و ما همچنان شاهد چرخش و انتشار این ویروس در تمام مناطق هستیم و از همین رو از شهروندان خواستاریم تا هر چه سریعتر نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.

دکتر نوروزیان ضمن ابراز نگرانی از افزایش شمار مبتلایان کرونا بعد از تعطیلات نوروز و افزایش آمار بستری ها، گفت: در شبانه روز گذشته ۳۲ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان های هرمزگان بستری شدند و مجموع بستری های این بیماری در استان به ۱۱۴ نفر رسید.

به گفته این مقام مسوول از مجموع بستری ها ۲۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال ۹ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده است.

دکتر نوروزیان مجموع مبتلایان کرونا در هرمزگان را ۶۸۵ نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این شمار ۵۷۱ نفر در قرنطینه خانگی به سر می برند و وضعیت آنها به صورت مرتب از سوی کارشناسان بهداشتی رصد می شد و خدمات بهداشتی و درمانی لازم به آنها ارایه می گردد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته برای نهمین روز در فروردین ماه مورد فوتی جدید کرونا در استان ثبت نشد و آمار فوتی ها در رقم ۲ هزار و ۶۰۶ نفر باقی ماند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13281

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *