امروز : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۱
صفحه نخست | اخبار قشم | آماده باش هشت پایگاه اورژانس قشم

آماده باش هشت پایگاه اورژانس قشم

منتشر شده در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۰

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم از آماده باش هشت پایگاه اورژانس ۱۱۵ این شبکه در سراسر جزیره همزمان با ورود سامانه جوی و بارندگی‌های شدید خبر داد.

آماده باش هشت پایگاه اورژانس قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ یاسر مرادی افزود: ۵۰ نفر از همکاران اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان در هشت پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهری و جاده‌ای به حالت آماده باش در آمدند.

وی ادامه داد: هشت دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ نیز آماده خدمات رسانی به قشموندان و گردشگران درصورت حوادث احتمالی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: همچنین به دستور فرماندار و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تمامی آمبولانس های بخش خصوصی و بیمارستان خلیج‌فارس روستای جی جیان این جزیره در شرایط اضطراری عمومی و پیچیده انواع حوادث طبیعی، غیر طبیعی و انسان ساخت در اختیار این شبکه قرار می گیرند.

مرادی اضافه کرد: از تمامی پرسنل ستادی و عملیاتی اورژانس قشم خواسته شده با ظرفیت مضاعف به مصدومان احتمالی هر گونه سیل و آب گرفتگی در سراسر این جزیره خدمت رسانی کنند.

وی با دعوت از قشموندان به حفظ آرامش یادآورشد: شهروندان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس درصورت نیاز به هر گونه کمک اضطراری می‌توانند با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

ارایه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیرعمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و ماموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

براساس هشدار سطح قرمز هواشناسی هرمزگان، تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسانی این استان با توجه به ورود موج جدید بارشی در حالت آماده باش کامل هستند.

همچنین بر اثر فعالیت این سامانه ناپایدار جوی و دریایی، از صبح دوشنبه تا ظهر جمعه هفته جاری شاهد وزش باد شدید جنوب شرقی در محدوده ۵۰ کیلومتر بر ساعت (۲۸ نات) همراه با رگبار باران و رعد و برق و گاه تگرگ، تندباد لحظه ای گاه بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت و افزایش ارتفاع موج تا ۲۵۰ سانتیمتر (هشت پا) در جزایر خلیج‌فارس و مناطق دریایی استان پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=23130

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *