امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹
صفحه نخست | اجتماعی | وعده ای که محقق شد؛دستگاه ام آر آی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم تحویل شد

وعده ای که محقق شد؛دستگاه ام آر آی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم تحویل شد

منتشر شده در ۱۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۹:۳۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تحقق وعده تحویل یک دستگاه ام آر آی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم خبر داد و افزود: این مهم با حمایت و همراهی مسئولین محترم به ویژه مقام عالی وزارت بهداشت، استاندار محترم استان هرمزگان، نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی  به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری قشم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اعلام اینکه روز گذشته یک دستگاه ام آر آی تحویل بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم شد اظهار داشت: مراحل نصب، راه اندازی و آموزش این دستگاه در حال پیگیری و از طریق مهندسان شرکت پشتیبانی فیلیپس در ایران این امر انجام می شود.

دکتر غلامعلی جاودان با بیان اینکه دستگاه ام آر آی بیمارستان پیامبر اعظم(ص) قشم در ماه های آتی آماده بهره‌برداری و ارائه خدمت به همشهریان است در خصوص مشخصات این دستگاه اظهار داشت: این دستگاه از نوع فیلیپس مدل ۵۳۰۰ و ۱.۵ تسلاست و تامین دستگاه MRI توسط معاونت درمان و  امور اقتصادی وزارت بهداشت از محل اعتبارات وام بانک جهانی who icerp2 تخصیص یافته است.

دکتر جاودان خاطر نشان کرد: با راه‌ اندازی این مرکز تصویربرداری، نیاز شهرستان قشم از خدمات ام آر آی مرتفع و از تحمیل هزینه های اضافی به مردم جلوگیری خواهد شد.
اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=16269

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *