امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
صفحه نخست | ورزشی | دعوت ۲ ورزشکار قشمی به تیم ملی یوگا

دعوت ۲ ورزشکار قشمی به تیم ملی یوگا

منتشر شده در ۲۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۰

 مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از کسب چهار مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران قشمی در مسابقات کشوری یوگا و دعوت ۲ ورزشکار این جزیره به تیم ملی یوگا ایران خبر داد.

دعوت ۲ ورزشکار قشمی به تیم ملی یوگا

به گزارش پایگاه خبری قشم، مجتبی سلیمی روز یکشنبه اظهار کرد:  ورزشکاران قشمی موفق شدند چهار مدال طلا، نقره و برنز در گروه A و B مسابقات کشوری یوگا آقایان کسب کنند.

وی ادامه داد: مسابقات یوگا کشوری آقایان، روز جمعه ۲۴ آذر به میزبانی استان همدان برگزار شد و در این مسابقات، هفت یوگا کار هرمزگانی در رده های سنی مختلف، مدال کشوری کسب کردند.

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم افزود: در این مسابقات رهام فرهادپور، رده سنی ۱۱-۹ سال سطح A و سهیل سخاوتی راد، در رده سنی ۱۷-۱۵ سال سطح A موفق به کسب مدال طلا شدند.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین عرشیا قیام دوست در سنی ۱۴-۱۲ سال سطح A مدال برنز و آراد رجبی در رده سنی ۱۴-۱۲ سال سطح B را از آن خود کردند.

وی با اشاره به کسب مقام دوم تیمی این مسابقات توسط تیم منطقه آزاد قشم، گفت: در پایان این رقابت ها رهام فرهاد پور و سهیل سخاوتی راد به عنوان نفر اول رده سنی خود در سطح A به تیم ملی یوگا ایران راه یافتند.

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: تیم منطقه آزاد قشم به همت هیات ورزش های همگانی منطقه آزاد قشم و کمیته یوگا قشم در این مسابقات شرکت کرده بود.

مسابقات یوگا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روز جمعه گذشته به میزبانی شهر همدان برگزار شد.

این دوره از مسابقات کشور در بخش مردان و با حضور ۵۰ شرکت کننده در قالب ۱۰ استان پیگیری شد.

مسابقات یوگا قهرمانی کشور در پنج رده سنی شامل نونهالان ۹ تا ۱۱ سال، نوجوانان ۱۲ تا ۱۴، جوانان ۱۵ تا ۱۷ سال، بزرگسالان ۱۸ تا ۵۰ سال و پیشکسوتان بالای ۵۰ سال برگزار شد.

این پیکارها به مدت یکروز در سالن امام علی (ع) به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اجرا شد.

رقابت‌های یوگا قهرمانی کشور در ۲ بخش نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای و با قضاوت یک سرداور و پنج داور انجام شد و نفرات برتر این رقابت‌ها برای حضور در مسابقات جهانی، به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

یوگا به عنوان یکی از مکاتب ذهنی و فکری شرق به مجموعه‌ای از حرکات نرمشی و ذهنی در قالب ورزش گفته می‌شود که علاوه بر سلامت جسم به آرامش درون و کنترل ذهنی افراد نیز کمک می‌کند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=18090

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *