امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۹
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ۲۰ میلیارد ریال برای طرح پارک آبی بندرعباس اختصاص یافت

۲۰ میلیارد ریال برای طرح پارک آبی بندرعباس اختصاص یافت

منتشر شده در ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۴۵
پارک آبی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، جواد واحدی پنج‌شنبه شب در بازدید از پروژه پارک آبی بندرعباس افزود: این طرح به اعتبار بیشتری نیاز دارد اما به سهم خود این مبلغ را اختصاص دادیم تا در اردیبهشت‌ماه سال آینده شاهد بهره‌برداری یکی از طرح‌های بزرگ جنوب کشور شویم.

وی ادامه داد: پارک آبی بزرگی در مرکز استان بااعتباری افزون‌بر ۲ هژار میلیارد ریال با مساحت ۲۶ هزار مترمربع یکی از پروژه‌های بزرگ گردشگری بندرعباس است که ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: پارک آبی بندرعباس با مساحت ۲۶ هزار مترمربع یکی از پروژه‌های بزرگ گردشگری در بندرعباس است که دارای رودخانه آرام، دریاچه خروشان، دریاچه کودکان، انواع سرسره با ارتفاع‌های از ۲۱ متر تا ۱۴ متر است.

معاون وزیر گردشگری در قالب چهاردهمین سفر استانی رییس جمهور به هرمزگان سفر کرده است، رییس جمهور روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۰ در چهاردهمین سفر استانی به هرمزگان سفر کرد.

آیت الله ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان در چهاردهمین سفر استانی صبح پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس هرمزگان شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استان قرار گرف.

۱۷ نفر از وزرا و معاونان رییس جمهور، آیت الله ابراهیم رییسی را در سفر ۲ روزه به هرمزگان همراهی می‌کنند.

 دیدار با خانواده شهدا و جمعی از اقشار مردم، حضور در نشست شورای اداری هرمزگان و بازدید از زیرساخت‌های استان از محورهای برنامه‌های سفر رییس دولت سیزدهم به هرمزگان است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10393

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *