امروز : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۰۳
صفحه نخست | اجتماعی | کشف بیش از ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در قشم

کشف بیش از ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در قشم

منتشر شده در ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۲

فرمانده انتظامی شهرستان قشم از کشف و ضبط ۱۴۰ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان مرزی خبر داد.

کشف بیش از ۱۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم، سرهنگ علی اکبر مرادی افزود: در راستای تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت‌های مجرمانه قاچاقچیان، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان مرزی هنگام کنترل خودروهای عبوری و پایش مسیر جاده خاکی و خورهای ساحلی با یک دستگاه خودرو تویوتا تک کابین در حال تخلیه بار مواجه شدند.

وی ادامه داد: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با توجه به شرایط محیطی و جغرافیایی از محل متواری شدند که ماموران پس از بررسی و بازرسی بسته های به جا مانده از این خودرو موفق شدند ۱۴۰ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: کارشناسان اقتصادی ارزش ریالی مواد دخانی کشف شده را یک میلیون و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ مرادی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و گفت: برخورد با فرصت‌طلبان و سو استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های فراجا است.

وی گفت: همچنین تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری ترین برنامه پلیس به شمار می آید و از قشموندان می خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22898

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *