امروز : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۵
صفحه نخست | اخبار قشم | گشایش نمایشگاه دست سازه‌های هنرستانی در قشم

گشایش نمایشگاه دست سازه‌های هنرستانی در قشم

منتشر شده در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۰

سومین نمایشگاه هنرستانی مهارت های من(دست سازه‌های هنرستانی) همزمان با هفته معرفی مشاغل امروز در نمایشگاه بین المللی قشم گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه دست سازه‌های هنرستانی در قشم

به گزارش  پایگاه خبری قشم، در این نمایشگاه آثار دانش آموزان هنرستانی جزیره قشم در قالب هنر، صنعت و خدمات و در رشته های گرافیک، نقاشی، عکاسی، مکانیک، برق، تاسیسات، رایانه، خیاطی، معماری داخلی و تربیت کودک ارایه شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: رشته‌های هنرستان بر پایه مهارت آموزی راه‌اندازی شده اند و سومین نمایشگاه هنرستانی مهارتی های من با موضوع “مهارت آموزی مساوی با اشتغال فردا” فرصت بسیار خوبی برای آشنایی قشموندان و دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس با این رشته‌ها است.

حسین رنجبر گلشواری افزود: نمایشگاه دست سازه‌های هنرستانی به همت دانش آموزان ۱۴ هنرستان فنی و کار دانش این شهرستان مرزی برپا شده تا آنان بهترین آثار، دستاوردها و خدماتشان را برای بازدید عموم و سایر دانش آموزان به نمایش بگذارند.

وی توضیح داد: این نمایشگاه از امروز شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ برای بازدید دانش آموزان و خانواده‌های آنان باز است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به رشد و بالندگی دانش آموزان این جزیره در زمینه های مختلف صنعتی، هنری و خدماتی افزود: مسوولان باید زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته دانش آموزان را مهیا کنند تا آنها به خود باوری رسیده و در خدمت به پیشرفت علمی کشور سهیم شوند.

وی تلفیق آموزش های نظری با دروس علمی و کارگاهی(توجه ویژه به درس، کارگاه، نوآوری و کارآفرینی)، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در هنرجویان، پیوند آموزش، صنایع، حرف، مشاغل با پژوهش سرای دانش آموزی، آموزش، کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، انجام فعالیت های پژوهشی و فناورانه برای هنرآموزان و هنرجویان، راه اندازی کسب کار مطابق با نیاز منطقه و آموزش های هنرستانی و تولید محصول و ارایه خدمت را از اهداف هفتگانه برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

در آیین افتتاح این سومین نمایشگاه هنرستانی مهارتی های من معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، مدیران و معلمان و شماری از جامعه محلی و مدیران اداری شهرستان مرزی قشم حضور داشتند.

شهرستان مرزی قشم با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارای ۳۲ هزار و ۷۱۰ دانش آموز (۱۵ هزار و ۸۸۱ دختر و ۱۶ هزار و ۸۲۹ پسر) در مقاطع مختلف تحصیلی است و هم اکنون ۲۴۰ مدرسه و یکهزار و ۲۶۷ کلاس درس دارد.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=23317

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *