امروز : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۰۴
صفحه نخست | اجتماعی | کشف ۹ تن و ۲۹۰ کیلوگرم کالای تاریخ مصرف گذشته در قشم

کشف ۹ تن و ۲۹۰ کیلوگرم کالای تاریخ مصرف گذشته در قشم

منتشر شده در ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰

 مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان از کشف ۹ تن و ۲۹۰ کیلوگرم کالای تاریخ مصرف گذشته در قشم خبر داد.

کشف ۹ تن و ۲۹۰ کیلوگرم کالای تاریخ مصرف گذشته در قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ کیومرث حسن پور افزود: بازرسان دامپزشکی، شبکه بهداشت، مدیریت بازرگانی اصناف منطقه آزاد و تعزیرات حکومتی شهرستان مرزی قشم در بازرسی از این واحد صنفی در قالب گشت مشترک، گزارش تخلف فروش ۹ تن و ۲۹۰ کیلوگرم کالای تاریخ مصرف گذشته شامل گوشت، آلایش دام و طیور، ماهی و میگوی های غیربهداشتی و فاسد را در محل تنظیم و به اداره تعزیرات قشم ارسال کردند.

وی ادامه داد: پرونده تخلف این واحد صنفی در شعبه اول تعزیرات حکومتی قشم رسیدگی شد و این شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز دانست و علاوه بر پلمب و نصب پارچه بر روی این واحد صنفی، متهم را برای فروش کالای تاریخ مصرف گذشته به پرداخت ۳۹۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان توضیح داد: این رای با توجه به اعتراض متهم در مرحله تجدیدنظر خواهی است و به زودی حکم قطعی صادر می‌شود.

حسن پور اضافه کرد: وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی را رسیدگی و صدور حکم به پرونده های تخلف عنوان کرد و توضیح داد: این اداره کل به پرونده های حوزه‌ کالا و خدمات، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز رسیدگی می‌کند.

وی اعلام کرد: قشموندان و گردشگران ورودی به جزیره قشم می‌ توانند هر گونه گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و قاچاق کالا را با شماره تلفن ۰۷۶۳۵۲۴۱۲۱۰ یا با سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت مطرح کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=23028

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *