امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۹
صفحه نخست | اخبار قشم | قشم زرد شد

قشم زرد شد

منتشر شده در ۱۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۰
سفرها

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ علیرضا نصری روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به زرد شدن قشم، افزود: محدودیت‌های تردد در اسکله‌های شهید ذاکری به دلیل وضعیت نارنجی شهرستان بندرعباس همچنان اعمال می‌شود اما در مسیر لافت و پهل تردد عادی شد.

وی ادامه داد: با وجود زرد شدن قشم، مشاغل گروه چهار شامل مدرسه‌های شبانه روزی، باشگاه‌های ورزشی مربوط به ورزش های پر برخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، کافه‌ها و چایخانه‌ها تعطیل و مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقامه نماز جمعه تا حصول وضعیت مساعد در شهرستان ممنوع است.

اداره‌ها با دو سوم کارکنان خدمات می‌دهند

رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم گفت: کارکنان اداره‌های خدمات دهنده ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌ اساسی و مدیریت شهری با ظرفیت کامل و سایر اداره‌ها با دو سوم کارکنان خدمات خود را ارایه می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیج مردمی و راه اندازی پویش شهروند مسوولیت مدار مهم‌ترین اهرم و اثر بخش‌ترین راهکار قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در شهرستان قشم بود.

نصری اظهار کرد: با همکاری بین دستگاهی، تقویت و پویایی و مسوولیت پذیری اجتماعی این بیماری مهار و برگشت ناپذیر می‌شود.

فرماندار قشم بر همکاری برای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید و اضافه کرد: نظارت بر قرنطینه و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت ادامه دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره های قشم، لارک و هنگام با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در خلیج فارس قرار دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4054

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *