امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۱
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | پیام تبریک شهردار قشم به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام تبریک شهردار قشم به مناسبت هفته قوه قضائیه

منتشر شده در ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۲۲
شهردار قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم، سید مسعود آل عبایی طی پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم در قوه قضائیه و دست اندر کاران امر قضا تبریک گفت.

پیام شهردار قشم به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی
وَإِنْ حَکَمْتَ فَاحْکُمْ بَیْنَهُمْ بِالْقِسْطِ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ ( مائده آیه ۴۲).
▫قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بی بدیلی در حراست و پاسداری از آرمان های والای اسلام و ارزش های انقلاب شکوهمند دارد، صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت های مهم دستگاه قضایی است.
هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای تکریم از تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد قوه قضاییه به ویژه پاسداشت یاد و خاطره بزرگ معمار دستگاه قضا، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید مظلوم “آیت الله دکتر بهشتی” و شهیدان والامقام این عرصه است.
مجموعه مدیریت شهری قشم،

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان این قوه به ویژه مسئولین قضایی شهرستان قشم تبریک گفته و برای این عزیزان توفیق خدمت رسانی به مردم و پاسداری از قانون و عدالت آرزومندیم.

▫سید مسعود آل عبایی
▫شهردار قشم

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1929

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *