امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | پنجمین روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان به ثبت رسید

پنجمین روز بدون فوتی کرونا در هرمزگان به ثبت رسید

منتشر شده در ۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۰
روز

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، دکتر فاطمه نوروزیان سه شنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: در شبانه روز گذشته ۳۴ نفر دیگر به شمار بستری های کرونا در هرمزگان اضافه شد و مجموع بستری ها به ۸۴ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از مجموع بستری ها ۱۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال ۴ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

نوروزیان با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به سویه اومیکرون در هرمزگان ، ابراز داشت: هیچکدام از مبتلایان بستری نبوده و به صورت سرپایی درمان های لازم را دریافت می کنند و حال عمومی آنها مساعد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز داشت: خوشبختانه واکسیناسیون کرونا به ویژه تزریق دز سوم تاثیر بسزایی در کاهش علایم کرونا در سویه جدید داشته که روند تزریق این دز در استان مناسب بوده و تاکنون ۱۶۹ هزار و ۹ نفر در هرمزگان دز سوم را تزریق کردند.

دکتر نوروزیان با تاکید بر رعایت هر چه بیشتر پروتکلهای بهداشتی به ویژه زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، گفت: تنها با واکسیناسیون و رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی می توان از اوج گیری دوباره کرونا به ویژه سویه اومیکرون پیشگیری کرد و از همین رو از همه مردم درخواست داریم حساسیت شرایط را درک کرده و همچون گذشته اهتمام ویژه ای نسبت به این موضوع داشته باشند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9668

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *