امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹
صفحه نخست | اجتماعی | پذیرش بیش از۷۶هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

پذیرش بیش از۷۶هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: ۷۶هزار۵۴۶ نفر در قالب ۱۳۵۴۶ خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان پذیرش شده‌اند.

پذیرش بیش از۷۶هزار مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان
به گزارش پایگاه خبری قشم، محمد قویدل مدیر کل  آموزش و پرورش هرمزگان امروز گفت: تا پایان روز نهم فروردین ماه سال جاری ۷۶هزار۵۴۶ نفر در قالب ۱۳۵۴۶ خانوار در ستاد اسکان فرهنگیان سراسر استان پذیرش شده اند.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه بیشترین حجم پذیرش مسافران نوروزی در نواحی یک و دو  شهرستان بندرعباس و شهرستان قشم ، حاجی آباد ، خمیر، شیبکوه،کیش است.
وی گفت: آموزش و پرورش استان تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر مهمانان نوروزی انجام می دهد.
محمد قویدل با اشاره به ظرفیت مراکز اسکان فرهنگیان سراسر استان عنوان کرد: ۲ هزار و۷۴۴  کلاس درس در ۳۴۵ مدرسه برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.
وی خاطر نشان کرد: ستادهای اسکان فرهنگیان همه تلاش خود را به کار گرفته تا با تامین محل اسکان برای مسافران نوروزی خاطره خوبی را برای آنها در سفر به هرمزگان فراهم کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا پایان روز نهم فروردین ماه سال جاری ۷۶ هزار۵۴۶ نفر در ستاد اسکان فرهنگیان سراسر استان پذیرش شده اند.
محمد قویدل ضمن آرزوی داشتن سالی پر از موفقیت و سلامتی و شادکامی برای مردم ایران زمین ابراز امیدواری کرد: تمام تلاش خود را مبذول خواهیم داشت تا به نحو مطلوب، پذیرای فرهنگیان عزیز از سراسر کشور باشیم.
اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22689

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *