امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸
صفحه نخست | اجتماعی | امام جمعه قشم:ورود کالاهای قاچاق به کشور ضربه به تولید ملی است

امام جمعه قشم:ورود کالاهای قاچاق به کشور ضربه به تولید ملی است

منتشر شده در ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۴

 امام جمعه قشم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قشم گفت: با ورود کالاهای قاچاق به کشور تولید ملی ضربه می خورد و تقاضا برای محصولات داخلی کاهش پیدا می کند.

امام جمعه قشم:ورود کالاهای قاچاق به کشور ضربه به تولید ملی است

به گزارش پایگاه خبری قشم،  حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی اظهار کرد: از واردات بی رویه و کالاهای قاچاق به عنوان معضلی نام برد که اقتصاد کشور با آن مواجه است و بارها مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره و خواستار حل آن شده است.

امام جمعه قشم توضیح داد: مسوولان اجرایی و مردم باید در سال ۱۴۰۳ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، بیش از گذشته برای رونق اقتصادی، افزایش تولید و اشتغال به عنوان یک نیاز اساسی در سراسر کشور بر تلاش های خود بیافزایند.

حجت‌الاسلام حاجبی اضافه کرد: راه رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصد رونق و جهش تولید است، تولید با مشارکت مردم معلوم و مشخص می شود و هر چقدر دست دولت از اقتصاد فاصله بگیرد و حضور مردم جدی تر باشد، اقتصاد ما پویا و مقاوم تر خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال نو، در دیدار نوروزی با قشرهای مختلف مردم گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار با اشاره به تمرکز شعارهای چند سال اخیر بر مسئله اقتصاد فرمودند سال گذشته در تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» کارهای خوبی انجام شد اما با آنچه مطلوب و مورد نظر ما بود فاصله نسبتا زیادی داشت؛ از این رو مسوولان و فعالان مردمی باید در سال جدید هم تحقق آن شعار مهم را وظیفه‌ای اساسی بدانند.

خطیب نماز جمعه قشم افزود: رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی نوروزی با تاکید مجدد بر موضوع اقتصاد و نقش موثر مردم در حل مسائل کشور گفتند: اقتصاد مساله اصلی کشور است؛ اگر اقتصاد کشور شکل مطلوبی پیدا کند، می تواند در دین و دنیای مردم اثر داشته باشد.

وی از تلاش های مستمر و شبانه روزی تمامی نیروهای جهادی اعم از مسوولانی استانی و شهرستانی که با به پایان رساندن عملیات خط انتقال آب درگهان از تاسیسات شیرین سازی قشم مولد در آستانه نوروز ۱۴۰۳ با هدف بهبود و رفع کمبود آب و وضعیت آبرسانی این شهر بندری تلاش و کوشش شایسته ای داشتند تقدیر کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22405

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *