امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | هرمزگان میزبان دو رشته المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور

هرمزگان میزبان دو رشته المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور

منتشر شده در ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶
برتر

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس، از بندرعباس، محمود رضا امیاری صبح امروز در نشست هم اندیشی بررسی زیرساختهای سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی اظهارداشت: المپیاد استعدادهای ورزشی یکی از رویدادهای مهم ورزش کشور است که سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر در بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: بندرعباس میزبان رشته‌های  شطرنج و دو و میدانی در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر است.

به گفته مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان، این مسابقات بعد از دو سال و با واکسیناسیون‌های انجام شده و دریافت مجوز از ستاد مبارزه با کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به روند خود ادامه می‌دهد.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان اضافه کرد: همه باید برای برگزاری المپیاد استعدادهای برتر فعال باشند و  از تمامی ظرفیت‌های استان جهت برگزاری این دوره المپیاد بهره ببریم.

مدیر کل ورزش وجوانان هرمزگان خاطرنشان کرد: استعدادها و علاقمندان فراوانی در حوزه ورزش در استان وجود دارد و نتیجه این استعدادیابی‌ها در المپیاد مشخص می شود.

امیاری بیان داشت: المپیاد ظرفیت بسیارخوبی است که می‌تواند یکی از شاخص‌های ارزیابی در موضوع  ارزیابی مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور باشد.

وی با اشاره به چشم اندازهای این المپیاد ورزشی گفت: در المپیاد استعدادهای برتر ورزشی، قهرمانان استان‌ها شناخته می‌شوند که پشتوانه‌های ورزشی قدرتمند ایران در آسیا و جهان  به حساب می‌آیند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8096

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *