امروز : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۰
صفحه نخست | اجتماعی | کشف سوخت قاچاق در مرزهای آبی میناب

کشف سوخت قاچاق در مرزهای آبی میناب

منتشر شده در ۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۴۰
آبی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ سردار “حسین دهکی” در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان در راستای تشدید اقدامات کنترلی، مراقبتی و حراست از مرزهای آبی کشور و مبارزه با قاچاقچیان سوخت موفق به شناسایی و توقیف یک محموله قاچاق سوخت شدند.

وی افزود: مرزداران دریابانی میناب، پس از کسب خبری مبنی بر خروج یک شناور حامل سوخت قاچاق به سمت یکی از کشورهای همسایه، در یک عملیات آبی موفقیت آمیز موفق شدند شناور را شناسایی، توقیف و در بازرسی از آن ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

سردار دهکی در ادامه تصریح کرد: مرزداران دریابانی میناب در یک عملیات دیگر نیز موفق شدند تعداد دو محفظه پلاستیکی حاوی ۳۳ هزار و۳۰۰لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را در سواحل سیریک کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری ۷ متهم در این دو عملیات‌،بیان داشت: ماموران در مجموع موفق به کشف ۵۳هزار و ۳۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۵میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال شدند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تقدیر از همکاری خوب مرزنشینان با مرزداران استان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان تمام تلاش خود در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و حراست از مرزهای استان در جنوب کشور را به کار گرفته اند و با اقتدار کامل از مرزهای مقدس کشورمان حراست و پاسداری می کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3940

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات