امروز : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۴
صفحه نخست | سیاسی | اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس

اخبار :
منتشر شده در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۵

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم ۲۹ فروردین، روز ارتش در بندرعباس را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری قشم، سرهنگ مچید صالح‌پور روز سه‌شنبه با اعلام این خبر افزود: از ساعت ۲۳ امشب سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ممنوعیت تردد وسایل نقلیه از محدوده «منبر پانهو» در بلوار ساحلی تا «خورگورسوزان» توسط پلیس راهور اجرا می‌شود و از ساعت ۲۴ امشب از «خورشیلات» محدوده خواجه عطا به سمت اسکله شهید حقانی و دور برگردان اسکله حقانی در هر ۲ باند شمالی و باند جنوبی محدودیت توقف خواهیم داشت.

وی از عموم شهروندان به‌ویژه رانندگان وسایل نقلیه خواست از ساعت ۶ صبح فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین که ممنوعیت تردد از خورشیلات تا دوربرگردان اسکله شهید حقانی اعمال می‌شود و این ممنوعیت در باندهای شمالی و جنوبی انجام می‌شود و با پلیس نهایت همکاریی لازم را داشته باشند.

سرهنگ صالح‌پور از رانندگانی که قصد تردد در این محورها در ساعات اعلامی دارند خواست برای رفت و آمد از مسیرهای جایگزین از بلوار امام خمینی و بلوار امام حسین و بلوار شهید رجایی استفاده کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اظهار کرد: در صورت هرگونه تردد و پارک وسایل نقلیه در بلوار ساحلی در مسیرهای یادشده، خودرو توسط یدک کش حمل و به مکان امن انتقال داده می‌شود که لازم است رانندگان به این نکات و تذکرات پلیس در ساعت اجرای مراسم توجه جدی داشته باشند.

این مسوول انتظامی تصریح کرد: تمامی خیابان‌های که به بلوار خواجه عطا و بلوار آیت الله طالقانی در محدوده طرح منتهی می‌شود، در ساعات اجرای طرح مسدود می‌شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=23139

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *