امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱
صفحه نخست | شهرقشم | ماندگارترین سفر در پارک ساحلی سوزا

ماندگارترین سفر در پارک ساحلی سوزا

منتشر شده در ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸

اگر مقصد سفرتان قشم است از رفتن به پارک ساحلی سوزا غافل نشوید، یکی از زیباترین، امن‌ترین، تمیزترین ساحل و بهترین مکان برای تماشای طلوع و غروب خورشید است از طرفی امکانات تفریحی و رفاهی گزینه‌ای مناسب برای گذرانند زمانی متفاوت گرفتن عکس‌های زیبا و یادگاری در این ساحل بکر شوید.

ماندگارترین سفر در پارک ساحلی سوزا

به گزارش پایگاه خبری قشم، آلاچیق‌های برای استراحت، پارکینگ مناسب، سرویس بهداشتی‌های و نمازخانه و… از جمله امکانات رفاهی این پارک ساحلی محسوب می‌شود.


از امکانات تفریحی پارک ساحلی سوزا باید بگوییم بهترین گزینه را انتخاب کردید مکانی آرام و دلنشین برای قایق‌سواری، تفریحات آبی مانند شاتل، بنانا و جت اسکی، غواصی در دل دریا و شنا و… است و دیگر چیزهایی که توجه شما را به خود جلب می‌کنند بازارچه صنایع‌دستی و بومی این شهر است که می‌توانید بهترین و ماندگارترین سوغاتی را به عزیزانتان باهنر دست هرمزگانی‌ها هدیه دهید.

بااین‌همه زیبایی، امکانات رفاهی، گردشگری و صنایع‌دستی‌های بومی بهترین زمان را برای خود رقم بزنید. برای یک‌بار هم که شده به پارک ساحلی سوزا سفر کنید و بهترین روز و غروب‌های دیدنی را در کنار خانواده تجربه کنید و عکس‌های یادگاری و سوغاتی‌های ماندگار را به یادگار به شهر خود ببرید.
ساحل زیبا شهر سوزا در نزدیکی قشم به طور دقیق در ۳۰کیلومتری آن قرار دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22643

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *