امروز : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۲۵
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | شهردار بندرعباس: شهر خلاق را با جدیت دنبال می‌کنیم/ تکمیل بازار صنایع دستی بندرعباس بزودی انجام می‌شود

شهردار بندرعباس: شهر خلاق را با جدیت دنبال می‌کنیم/ تکمیل بازار صنایع دستی بندرعباس بزودی انجام می‌شود

منتشر شده در ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۲
شهر خلاق

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس صبح امروز در نشست شورای شهر بندرعباس با دبیر کل یونسکو در ایران اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های شهر خلاق را در شهرداری بندرعباس به طور جدی در حال پیگیری هستیم و پنج‌شنبه‌های خلاق در بندرعباس به طور مستمر در حال برگزاری است.

وی با بیان این که هویت بخشی به محلات در این طرح برای ما مهم بوده و برای آن برنامه ریزی کرده‌ایم که هر هفته برنامه‌های ویژه‌ای را به میزبانی یکی از محلات برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: شهر خلاق باید بتواند در خدمت تعالی اقتصادی جامعه و رشد معیشت مردم باشد.

نوبانی به رونق دادن تولیدات خانگی چه در زمینه صنایع دستی و چه در زمینه محصولات غذایی و … اشاره و یکی از ظرفیت‌های خوب بندرعباس را در این زمینه برشمرد.

شهردار بندرعباس تأکید کرد: توسعه و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی را نیز در دست انجام داریم و حدود ۷۰ درصد کار اجرایی و عمرانی آن انجام شده و ۳۰ درصد باقیمانده را نیز با جدیت دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم سبب جذب گردشگر نیز بشویم.

وی استقبال از غرفه‌های ساحلی در روزهای ۵شنبه را بسیار خوب دانست و گفت: رونق دادن به مشاغل خانگی و معرفی صنایع دستی هرمزگان در سطح جهانی، بهبود بسته‌بندی و معرفی آن به دیگر ملل از دیگر برنامه‌های ما است که ظرفیت‌های ارزنده داخلی را نیز رونق خواهد داد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10889

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات