امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۴
صفحه نخست | اجتماعی | شناسایی باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان

شناسایی باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۳

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت:یا هماهنگی مقام قضایی يک باند بزرگ بین المللی فعال در حوزۀ قاچاق دستگاه‌های سنگين راه‌سازی، شناسایی و منهدم شد.

شناسایی باند بين‌المللی قاچاق ماشين‌آلات راهسازی در هرمزگان
به گزارش پایگاه خبری قشم، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان امروز اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضایی و در نتیجه اقدام به موقع مأموران فراجا، یک باند بزرگ بین المللی فعال در حوزۀ قاچاق دستگاه‌های سنگین راه‌سازی، شناسایی و منهدم شد.
به گفته وی، اعضای این باند با استفاده از اسناد جعلی، ماشین آلات سنگین و دستگاه‌های راهسازی را از کشورهای همسایه وارد می‌کردند و با انتقال به استان‌های مرکزی کشور به فروش می‌رساندند.
ینابراین گزارش، تا کنون ۱۲ نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شده اند و برای ۲ نفر نیز که ساکن خارج از کشور هستند اعلان قرمز صادر شده است.
قهرمانی همچنین گفت: در حال حاضر ۱۴ عدد از این ماشین آلات سنگین راهسازی قاچاق توقیف شده اند و ۳۳۱ دستگاه دیگر نیز شناسایی و محل به کارگیری آن‌ها مشخص شده که به زودی توقیف خواهند شد.
ارزش مالی ماشین آلات راهسازی کشف شده بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است.
رییس کل دادگستری هرمزگان اضافه کرد: قاچاقچیان در تمامی مراحل از اقدامات مجرمانه خود تحت رصد چتر اطلاعاتی فراجا بوده‌اند و در زمان مقتضی با عملیات انجام شده توسط حافظان نظم و امنیت کشور شناسایی و دستگیر شدند.
اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22633

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *