امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | رونمایی از کتاب «رجال پارلمانی هرمزگان»

رونمایی از کتاب «رجال پارلمانی هرمزگان»

منتشر شده در ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۸
پارلمانی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ کتاب «رجال پارلمانی هرمزگان» در آیینی با حضور حجت‌الاسلام محمد ذاکری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی هرمزگان و دو نم از نمایندگان ادوار هرمزگان در مجلس شورای اسلامی رونمایی شد.

این کتاب نوشته علی کمالی زاده است که به بررسی تاریخی در زمینه برگزیدگان هرمزگان در خانه ملت در دوره‌های مختلف پرداخته است.

علی کمالی زاده مولف این کتاب در اظهارات کوتاهی در این آیین، تألیف این کتاب را کاری دشوار و زمان‌بر دانست و هدف از نگاشتن آن را زنده نگهداشتن تاریخ استان هرمزگان بیان کرد و عنوان داشت: از منابع مختلفی همچون اسناد ملی و نشریات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در تدوین آن استفاده شده است.

وی بیان کرد: این کتاب شامل ۵ فصل مجلس شورای ملی، معرفی ۲۳ نماینده هرمزگانی مجلس شورای اسلامی، مجلس مؤسسان، مجلس خبرگان رهبری و اسناد و تصاویر است که به معرفی رجال پارلمانی هرمزگان از ابتدا تا کنون می‌پردازد.

مؤلف کتاب «رجال پارلمانی هرمزگان» تا کنون ۷ کتاب را به رشته تحریر درآورده و ۳ کتاب وی نیز در حال تدوین است. این کتاب اخیر او در اصل با هدف معرفی نمایندگان هرمزگان در دوره‌های مختلف به نوجوانان نوشته و چاپ شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4196

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *