امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۲
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | راه تعدادی از روستاهای شرق هرمزگان مسدود شد

راه تعدادی از روستاهای شرق هرمزگان مسدود شد

منتشر شده در ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۲
روستاهای

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، مهرداد حسن‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو یی افزود: درحال حاضر مسیر تعدادی از روستاهای بخش گافر و پارامون در شهرستان بشاگرد و راه روستای گذو در دهستان بیابان بخش مرکزی سیریک مسدود شده است.

وی ادامه داد: احتمال مسدود شدن مسیر دسترسی تعدادی دیگر از روستاهای هرمزگان با توجه به حجم بارندگی‌ها و پیش بینی انجام شده وجود دارد.

شهروندان تردد درون و برون شهری نداشته باشند

وی اضافه کرد: شهروندان و هم استانی‌ها در صورت نداشتن کار بسیار ضروری با توجه به حجم بالای بارندگی و پیش بینی انجام شده در خصوص آن، از تردد بپرهیزند زیرا درحال حاضر آبگرفتگی معابر شهری وجود دارد و همچنین احتمال آبگرفتگی آبنماها و مسدود شدن راه در مسیرهای بین شهری وجود دارد.

بارش ۶۷ میلی‌متری باران از شروع فعالیت سامانه بارشی در هشتم دی ماه تا ساعت ۹ و ۳۰ دوازدهم دی ماه در ایستگاه قشم فرودگاهی اداره کل هواشناسی هرمزگان به ثبت رسیده است.

براساس داده‌های ایستگاه های هواشناسی سینوپتیک هرمزگان مجموع بارش در بازه زمانی یاد شده در قشم فرودگاهی ۶۴، لاوان ۶۱ و پنج دهم، ابوموسی ۵۵ و پنج دهم، بندرلنگه ۵۱ و هشت دهم، بستک ۵۰ و سه دهم، سردشت بشاگرد ۴۸ و ۹ دهم، سیری۴۸ و هفت دهم، میناب ۴۷ و هشت دهم، رودان ۴۴ و یک دهم، پارسیان (گاوبندی) ۴۱، جاسک ۳۵، سیریک ۲۶ و ۲ دهم، کیش ۲۵ و پنج دهم، بندر خمیر ۱۸، بندرعباس ۱۸، حاجی آباد ۹ و ۹ دهم میلی متر بوده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9828

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *