امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۷
صفحه نخست | اجتماعی | راه اندازی میز خدمت الکترونیک در استان

راه اندازی میز خدمت الکترونیک در استان

منتشر شده در ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ فریدون همتی، استاندار هرمزگان صبح یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا در هرمزگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای می‌توانند با تأیید مدیر دستگاه به مدت یک هفته در محل اداره حضور پیدا نکنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به ممنوعیت حضور افراد دارای علائم، تصریح کرد: افراد دارای علائم بیماری نباید به مدت دو هفته در محل کار حاضر شوند و مدیران با مرخصی هر یک از کارکنان دستگاه‌های اجرایی که علائم بیماری را دارند موافقت کنند تا کارکنان مشکوک از حضور در محیط کاری بپرهیزند و تا بهبودی کامل به ادارات مراجعه نکنند.

همتی بیان کرد: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تمامی کارکنان و کارگران در محیط‌های کار الزامی است و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان در راستای حفظ سلامتی کارکنان و ارباب رجوع موظفند نسبت به رعایت نکات بهداشتی و کنترل سلامت کارمندان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران با جدیت بسیار زیاد بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک در ادارات نظارت کنند و به منظور صیانت از سلامت جامعه میز خدمت الکترونیکی راه اندازی شود تا ارباب رجوع بتوانند به صورت غیرحضوری درخواست‌های خود را ارائه و پیگیری نمایند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1615

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *