امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۲
صفحه نخست | اجتماعی | جزییات راهپیمایی روز قدس در مرکز قشم

جزییات راهپیمایی روز قدس در مرکز قشم

منتشر شده در ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲:۰۷
روز قدس

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب،‌ حجت‌الاسلام احمد غلامی در نشستی پیرامون برگزاری مراسم روز قدس در جزیره قشم ضمن اشاره به ایام و لیالی قدر و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت مولی‌المتقیان امام علی (ع) اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد امضا طومارها و بیانیه‌ها توسط اقشار مختلف قشم به ویژه فعالان مدنی و نخبگان اهل سنت و تشیع بوده‌ایم که این امر نشان از اهمیت مسئله قشم برای مردم این شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه موضوعات مشترکی همانند مسئله قدس برای مسلمانان همواره از اهمیت و اغلب سبب اتحاد آن در برابر دشمنان خود می‌شود، اضافه کرد: مردم قشم و هرمزگان همانند سایر نقاط کشور در این چند دهه به خوبی نشان داده‌اند که این موضوعات از مهم‌ترین امور و اصول اسلامی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی قشم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طبق تجربه هرساله این تخمین زده می‌شود که امسال نیز تعداد قابل توجهی از مردم قشم برای شرکت در مراسم روز راهپیمایی حضور بهم رسانند اظهار داشت: از این رو ما از هم‌اکنون به فکر تدوین برنامه‌هایی هستیم که بتوانیم این مراسم را با توجه به رفاه حال روزه‌داران گرامی و شرکت‌کنندگان برگزار کنیم.

غلامی گفت: راهپمیایی روز قدس در روستاهای بزرگ و مراکز شهری موجود در جزیره طبق روال گذشته و معابر و اماکن هر ساله برگزار خواهد شد و در مرکز شهرستان نیز به با توجه  به وضعیت آب و هوایی جزیره در آخرین جمعه ماه رمضان این مراسم به طور متمرکز در صحن بزرگ امامزاده سید مظفر (ع) شهر قشم برگزار خواهد شد و بیانیه نهایی نیز در همین مکان قرائت می‌شود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد مردم شهرستان قشم همانند سال‌های اخیر با حضور گسترده خود یک بار دیگر علاوه بر فریاد کشیدن مظلومیت ملت فلسطین مشتی محکم نیز در دهان زورگویان بزنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13619

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *