امروز : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۱
صفحه نخست | اجتماعی | در ایام نوروز ۱۶۱ عملیات آتش نشانی در قشم انجام شد

در ایام نوروز ۱۶۱ عملیات آتش نشانی در قشم انجام شد

منتشر شده در ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۶

مدیر پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۱۶۱ عملیات از سوی تیم های عملیاتی آتش نشانی، بحران و خدمات ایمنی سرزمین آب و آفتاب به صورت شبانه روزی در ایام نوروز انجام شد.

در ایام نوروز ۱۶۱ عملیات آتش نشانی در قشم انجام شد

به گزارش پایگاه خبری قشم، مجید فرهادی افزود: از این تعداد عملیات ۴۷ مورد مربوط به امداد خودرو در ساحل و ماسه های بادآور، ۳۸ مورد محبوس شدن در آسانسور و منزل، ۱۹ مورد آتش سوزی زباله، ضایعات و درخت، ۱۳ مورد دفع جانوران موذی و وحشی (مار، گربه و سگ)، هشت مورد آتش سوزی پیک نیک و گاز، پنج مورد تصادف جاده ای و ۲ مورد آتش سوزی ترانس برق و تاسیسات بوده است.

وی افزود: گروه های آتش‌نشانی و مدیریت بحران قشم در طرح نوروزی در زمینه امداد و نجات، ۲۹ ماموریت اعزامی شامل ۶ مورد آتش سوزی اماکن(منزل، اداره، مغازه، کارگاه و نظایر آن)، چهار مورد آتش سوزی وسایل نقلیه(خودرو و موتور سیکلت)، ۱۲ مورد پوشش ایمنی مراسم و جشنواره ها، یک مورد حادثه‌ گیر کردن حلقه انگشتری در انگشت، سه مورد امداد و نجات دریایی، یک مورد ریزش آوار، یک مورد نشتی بنزین از خودرو و یک مورد افتادن درخت از خیابان نیز انجام دادند.

مدیر پدافند غیرعامل، بحران و ایمنی سازمان منطقه آزاد قشم گروه های آتش نشانی نگین خلیج فارس به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات نوروز به صورت ویژه به قشموندان و گردشگران خدمت رسانی کردند که با همکاری ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس، حادثه خاص و ناگواری رخ نداد.

فرهادی اضافه کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز یکهزار و ۲۱۷ مورد تماس تلفنی منجر به انجام این ۱۶۱ عملیات و ماموریت از سوی آتش‌نشانان قشمی شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22871

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *