امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۲
صفحه نخست | اقتصادی | جلوگیری از خروج ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

جلوگیری از خروج ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق

منتشر شده در ۲۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱
جلوگیری

به گزارش پایگاه خبری قشم؛سرهنگ کریم محمود ثانی، فرمانده پایگاه دریابانی میناب در خصوص جلوگیری از خروج سوخت اظهار کرد: مرزداران پایگاه دریابانی میناب پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت به وسیله مشک های پلاستیکی در خور “مجدر” بلافاصله برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده پایگاه دریابانی میناب افزود: قاچاقچیان که از حضور مرزبانان در منطقه مطلع شدند، به منظور فرار از چنگال قانون با بریدن طناب مشک های حامل سوخت که به شناورها متصل بوده از محل متواری شدند.

محمود ثانی ادامه  داد: ماموران موفق شدند در این عملیات ، از خروج یک عدد محفظه پلاستکی حاوی ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در سواحل شهرستان میناب جلوگیری کنند.

وی با اشاره به یک عملیات موفق دیگراضافه کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی میناب، در یک عملیات دیگر موفق شدند تعداد دو محفظه پلاستیکی حاوی ۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را در سواحل این شهرستان کشف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی میناب با بیان اینکه تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان سوخت در دستور کار قرار دارد، خاطر نشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی سوخت کشف شده را ۱۳۵ میلیون ریال برآورد کرده اند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4188

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *