امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴
صفحه نخست | اخبار قشم | توقیف ۴ فروند قایق حامل دام قاچاق در آب‌های جزیره قشم

توقیف ۴ فروند قایق حامل دام قاچاق در آب‌های جزیره قشم

منتشر شده در ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۶
دام زنده قاچاق

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی در تشریح جزییات توقیف ۴ فروند قایق حامل دام زنده قاچاق اظهار کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم و در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، مأموران دریابانی موفق شدند ۴ فروند شناور حامل محموله‌های دام قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی با بیان اینکه این محموله‌های قاچاق شامل ۱۷۲ رأس دام است، تصریح کرد: طی این عملیات، علاوه بر توقیف شناورهای مورد نظر، ۶ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

قهرمانی همچنین با اشاره به اینکه قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله قایق‌های تندرو این محموله‌های ارزشمند دام زنده را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل نمایند، یادآور شد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه قضایی و عملیات ضربتی مأموران دریابانی، از خروج این محموله‌های ارزشمند دام از مرزهای کشور و خسارات ناشی از آن جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به خسارات و آسیب‌های جبران ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصاد کشور، خاطر نشان ساخت: دستگاه قضایی در مبارزه با پدیده شوم قاچاق هرگز کوتاه نخواهد آمد و به همین منظور با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=11607

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *