امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲
صفحه نخست | اجتماعی | توقیف محموله ۷۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

توقیف محموله ۷۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

اخبار :
منتشر شده در ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس محموله سنگین ۷۵۰ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق را در انبار محوطه یکی از بنادر تجاری استان شناسایی و توقیف کردند.

توقیف محموله ۷۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری قشم، سردار علی اکبر جاویدان روز جمعه در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از دپو (انباشت) یک محموله سنگین فروآورده‌های نفتی در محوطه یکی از بنادر تجاری استان مطلع و پیگیری موضوع را ویژه در دستورکار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع، ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در بازرسی فنی و دقیق از یک انبار دارای مخازن بزرگ در مجموع ۷۵۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق تحت عنوان محموله نفتا که جهت انتقال به کشورهای حوزه خلیج‌فارس دپو (انباشت) شده بود، کشف کردند.

این مقام انتظامی، ارزش سوخت‌های قاچاق کشف شده از این انبار را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری عاملان قاچاق این محموله سوختی ادامه دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22677

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *