امروز : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵
صفحه نخست | اجتماعی | تعطیلی چهار روزه هرمزگان فرصتی مناسب برای قطع زنجیره کروناست

تعطیلی چهار روزه هرمزگان فرصتی مناسب برای قطع زنجیره کروناست

اخبار :
منتشر شده در ۲۹ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۱
تعطیلی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،نازنین شیبانی روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: طبق دستور استاندار هرمزگان اداره ها، سازمان‌ها و نهادهای دولتی، بانک ها، بیمه ها و اصناف استان، به جز استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها مشمول این تعطیلی هستند.

وی تاکید کرد: نهادهای خدمات رسان ضروری با ۵۰ درصد کارکنان، خدمات خود را ارائه خواهند داد و با توجه به پایان سال مالی و پایان ماه مدیران می توانند با حداقل نیروهای امورمالی به امور محوله بپردازند و اعضای ستاد کرونا و مدیریت بحران در حالت آماده باش کامل می باشند.

معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: در بخش صنایع استان نیز ستاد اداری آن تعطیل و بخش تولید فعال است.

شیبانی تاکیدکرد: عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان ادامه دارد و پشتیبانی از این طرح‌ها از سوی مدیران دستگاه ها در روزهای تعطیل مانند روزهای کاری انجام شود.

شیبانی از مردم هرمزگان خواست، به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

گفتنی است: در صورت همکاری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای تعطیلی هرمزگان در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده هم تصمیم گیری خواهد شد.
طبق آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، شمار کل جانباختگان کرونایی در استان به یکهزار و ۵۶۳ نفر و شمار بستری ها به ۸۸۸ نفر رسیده است.
۱۱۷ نفر از بیماران کرونایی هرمزگان هم اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۱۴ نفر از آن‌ها وخیم است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=6218

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *