امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۷
صفحه نخست | اجتماعی | تشکیل ۱۰۰ میلیارد تومان پرونده برای تخلفات واحدهای تولیدی و خدماتی در هرمزگان

تشکیل ۱۰۰ میلیارد تومان پرونده برای تخلفات واحدهای تولیدی و خدماتی در هرمزگان

منتشر شده در ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۵
واحدهای

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از فارس از بندرعباس، خلیل قاسمی صبح امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان مبنی بر کنترل قیمت کالاها از مبدا تولید افزود: کارشناسان و بازرسان این سازمان با برنامه ریزی‌های مدون و با انجام گشت‌های مشترک با سایر دستگاه‌های ذیربط و نظارتی اقدام به بازرسی و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی نموده تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری شود.

وی افزود: برهمین اساس طی ۸ ماه سالجاری بیش از ۱۳ هزار و ۸۱۵ مورد گشت مشترک با سایر دستگاه‌های نظارتی برگزار شده که منجر به کشف تخلفات قاچاق کالا، اختفا و امتناع از عرضه کالا شده است.

رییس سازمان صمت هرمزگان در خصوص تعداد بازرسی‌های صورت گرفته نیز گفت: در هشت ماه گذشته ۱۱۹ هزار و ۳۸۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و صنعتی استان هرمزگان صورت گرفته که ۹ هزار و ۲۶۴ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور رای نهایی ارسال شده است.

قاسمی، بیشترین تخلفات صورت گرفته در هشت ماه سالجاری را در حوزه کالا و خدمات مربوط به نان، میوه و مرکبات، صیفی جات، تخم مرغ، گوشت مرغ، گوشت قرمز، قند و شکر عنوان کرد.

وی، ارزش ریالی پرونده‌های تخلف را بیش از یک هزارمیلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این بازه زمانی بازرسان این سازمان ۴۰۹ پرونده قاچاق کالا به ارزش ریالی بیش از ۲۲ میلیارد ریال تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارسال گردیده است.

رییس سازمان صمت هرمزگان باقدردانی از مردم استان هرمزگان در زمینه همکاری و مشارکت در تخلف یابی و معرفی واحدهای متخلف، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با تلفن ۱۲۴ ستاد خبری معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8661

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *