امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۷
صفحه نخست | اخبار قشم | تردد بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم

تردد بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم

منتشر شده در ۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵

 قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۸۸۳ هزار و ۶۶۷ نفر گردشگر از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا پایان وقت هفتمین روز فروردین جاری در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس تردد کردند.

تردد بیش از ۸۸۳ هزار گردشگر در جزیره قشم

به گزارش پایگاه خبری قشم، ادریس راموز روز چهارشنبه اظهار داشت: در مدت یادشده ۵۶۳ هزار و ۲۵۱ نفر از سه مسیر دریایی، هوایی و زمینی وارد قشم شدند و ۳۲۰ هزار و ۶۶۷ نفر هم این جزیره را از همین مبادی به مقاصد مختلف ترک کردند.

وی با اعلام اینکه در مدت ۱۲ روز گذشته به طور میانگین در هر روز ۷۳ هزار و ۶۴۰ گردشگر وارد قشم شده‌اند، افزود: متوسط خروج گردشگران در بازه زمانی یاد شده هم ۲۶ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.

به گفته قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ۴۴۹ هزار و ۶۱۷ هزار نفر از گردشگران و میهمانان نوروزی این جزیره با ۱۰۸ هزار و ۴۱۶ دستگاه انواع خودرو از مسیر زمینی توسط شناورهای لندینگ کرافت از طریق اسکله پل بندر خمیر وارد اسکله بندر لافت جزیره قشم شدند.

وی یادآور شد: بندر شهید ذاکری قشم در این مدت با ثبت ورود ۹۴ هزار و ۷۶۲ گردشگر جایگاه دوم مبادی جزیره جهانی قشم را به خود اختصاص داد و در نهایت ۱۸ هزار و ۸۷۲ تن از هموطنانمان هم از مسیر هوایی وارد فرودگاه منطقه آزاد قشم شدند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22609

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات