امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۸
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | بیش از۹۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲سال هرمزگان واکسن کرونا زدند

بیش از۹۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲سال هرمزگان واکسن کرونا زدند

منتشر شده در ۱۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۲
۱۲

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، ایرج بیت اللهی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: دریافت واکسن دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله هرمزگان در تامین سلامت و ایمنی دانش آموزان و تسهیل مراحل بازگشایی مدارس مؤثر است.

وی همچنین با اشاره به واکسیناسیون فرهنیگان هرمزگان که از نهم مردادماه همزمان با عید غدیر خم آغاز و طبق برنامه زمانبندی اجرایی شد، بیان داشت: تاکنون ۳۴ هزار و ۲۰۶ نفر معادل ۹۸ درصد از فرهنگیان و جامعه هدف آموزش و پرورش استان واکسن کرونا را دریافت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارداشت: در این طرح معلمان و عوامل اجرایی مدرسه های دولتی و غیردولتی، نیروهای حق تدریس و خرید خدمات، دانشجو معلمان، سرباز معلمان، مربیان پیش دبستانی، سوادآموزان نهضت سواد آموزی، کارکنان اداره‌های آموزش و پرورش، کارکنان و مربیان کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوان، استادان دانشگاه فرهنگیان ، کارکنان نوسازی مدارس و همه گروه های وابسته به این نهاد که شرایط دریافت واکسن را دارند، واکسینه شدند.

بیت اللهی ادامه داد: ۲ درصد باقی مانده فرهنگیان نیز که هنوز واکسن نزده اند، باید طبق مصوبه ستاد کرونا هفته ای دوبار با هزینه شخصی تست PCR  انجام دهند.

وی گفت: در برنامه واکسیناسیون پوشش ۱۰۰ درصدی فرهنگیان هرمزگان مدنظر است که برای اجرایی شدن این مهم، هماهنگی های لازم جهت تزریق واکسن به افرادی که در زمان اجرای طرح به بیماری کووید مبتلا بوده و یا اینکه از دوره بیماری آن‌ها کمتر از ۶ هفته گذشته، انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان از عموم دست اندرکاران اجرای طرح واکسیناسیون فرهنگیان استان به‌ویژه همکاران پرتلاش حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قدردانی کرد و گفت: بدون شک تامین سلامت فرهنگیان به عنوان پرچمداران نظام تعلیم و تربیت مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش در مدت همه گیری این بیماری است و از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم بهره خواهد گرفت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=8554

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *