امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹
صفحه نخست | اجتماعی | بندرعباس از تاریکی‌های شبانه به روشنایی رسید

بندرعباس از تاریکی‌های شبانه به روشنایی رسید

منتشر شده در ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۸
روشنایی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایمنا، مهدی نوبانی در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده در سه ماه گذشته اکثر پارک‌ها، بوستان‌ها و نوار ساحلی شهر بندرعباس با خاموشی‌های مطلق روبه‌رو بود، در همین راستا با هماهنگی‌های انجام شده در مناطق چهارگانه شهرداری بخش اعظمی از مشکلات روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها رفع شد.

وی با اشاره به ضرورت تأمین امنیت شبانه برای شهروندان افزود: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و هوای مطبوع شهر بندرعباس، اکثر خانواده‌ها شب‌ها را در بیرون از منزل می‌گذرانند، بنابراین اگر روشنایی کافی وجود نداشته باشد، امنیت و آرامش شهروندان به خطر می‌افتد.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: پارک جنگلی، بلوار خواجه عطا، پارک شتری، پارک شهید دباغیان، بلوار ساحلی پشت شهر، بوستان ورزش، بوستان ولایت، بوستان غدیر، پارک کپشکن و سایر پارک‌ها و بوستان‌ها در حال حاضر روشن و پذیرای شهروندان و گردشگران است.

وی در خصوص نور افشانی المان‌های شهری خاطرنشان کرد: المان بندرعباس که مدت زیادی خاموش شده بود در حال حاضر روشن است و بر پهنه آبی خلیج فارس خود نمایی می‌کند، همه ظرفیت‌های ایجاد شده برای استفاده شهروندان است و شهرداری به عنوان خدمتگذار مردم در این مسیر گام برداشته است.

نوبانی اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده نقاط تاریک در سطح شهر موضوع را با سامانه ١٣٧ گزارش دهند تا شهرداری سریع‌تر نسبت به رفع آن اقدام کند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=9157

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *