امروز : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۰
صفحه نخست | اجتماعی | بازی آنلاین جیب پدر را خالی کرد

بازی آنلاین جیب پدر را خالی کرد

اخبار :
منتشر شده در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹

رئيس پليس فتا استان هرمزگان از شناسايی فردی که مبلغ 450 ميليون ريال از حساب پدر خود در بازی آنلاين برداشت کرده بود، خبر داد.

بازی آنلاین جیب پدر را خالی کرد
به گزارش پایگاه خبری قشم، احسان بهمنی رییس پلیس فتا هرمزگان امروز اظهار داشت: فردی با شکوائیه‌ای مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به پلیس فتا مراجعه و اظهار کرد که در روزهای گذشته مبالغ متعددی به ارزش کلی ۴۵۰ میلیون ریال از حساب بانکی اش به صورت غیرمجاز و بدون اطلاع برداشت شده است.
به همین منظور، پرونده با توجه به حساسیت موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: با بررسی و تحقیقات انجام‌شده روی صورت‌حساب شاکی مشخص شد مبالغ برداشت‌شده از درگاه‌های اینترنتی مختلف برای خرید محتویات (CP) و (جم) بازی آنلاین از حسابش خارج شده بود.
این مقام مسئول بیان داشت: با اقدامات فنی کارشناسان پلیس فتا معلوم شد از شماره تلفن شاکی برای ایجاد حساب کاربری و شارژ حساب در بازی های آنلاین استفاده شده بود.
موضوع با او مطرح و مشخص گردید فرزند اقدام به خرید کرده است.
رئیس پلیس فتا استان هرمزگان به کاربران فضای مجازی هشدار داد: آشنا کردن نوجوانان با تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی از سوی والدین یک ضرورت است و والدین برای کاهش تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی می‌توانند با استفاده از ابزارهای کنترلی نظارت دقیق‌تری بر فعالیت و رفتار مجازی دانش‌آموزان داشته باشندو استفاده بی‌رویه از بازی‌های رایانه‌ای باعث ایجاد تغییر در سلامت فیزیکی و روانی و افت تحصیلی دانش‌آموزان خواهد شد. به همین دلیل، همراهی و هماهنگی والدین با فرزندان و نظارت بر رفتار و فعالیت سایبری آنها یک ضرورت است.

رییس پلیس فتا استان هرمزگان به کاربران فضای مجازی توصیه نمود: در صورت بروز مشکل و مواجهه با مشکل در فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ درخواست خود را ثبت کنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=23189

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *