امروز : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۹
صفحه نخست | اقتصادی | بازدید فرماندار بندرعباس بیمارستان جدید کودکان

بازدید فرماندار بندرعباس بیمارستان جدید کودکان

اخبار :
منتشر شده در ۲۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۵

سرپرست فرمانداری بندرعباس از بیمارستان جدید کودکان و آماده بهره برداری مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی فوق تخصصی کودکان بازدید کرد و گفت: این مرکز درمانی بر آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جهت افتتاح بیمارستان در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان تاکید کرد.

بازدید فرماندار بندرعباس بیمارستان جدید کودکان

به گزارش پایگاه خبری قشم، حبیب بهادری سرپرست فرمانداری بندرعباس، امروز طی بازدیدی از بیمارستان جدید کودکان بندرعباس و  حضور در بخش های مختلف این مرکز درمانی بر آمادگی کامل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان جهت افتتاح بیمارستان در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان تاکید کرد و اظهار کرد: هرگونه کمبود و نیازهای تجهیزاتی و زیرساختی احصا و پیگیری شود.

بهادری ضمن بازدید از بخشهای راه اندازی شده آنکولوژی و عفونی بیمارستان جدید کودکان با کادر درمانی این بخش دیدار و گفتگو کرد و از آنان خواست نیازها و کمبودهای بخش را به تیم مدیریتی انتقال دهند.

بنا بر این گزارش، مرکز درمانی فوق تخصصی کودکان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، وزارت بهداشت و شرکت پالایش نفت بندرعباس ساخته و بخش هایی از آن به بهره برداری رسیده و قرار است در سفر ریاست جمهوری به هرمزگان افتتاح شود.

مجموع اعتبارات هزینه شده ساخت و تجهیز بیمارستان جدید کودکان بندرعباس ۴۰۰ میلیارد تومان که ۱۲۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی دانشگاه علوم پزشکی و اعتبارات وزارت بهداشت و ۲۸۰ میلیارد تومان توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس هزینه شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=18195

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات