امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
صفحه نخست | اجتماعی | امام جمعه قشم: گفتمان مقاومت باعث عقب نشینی اروپا شد

امام جمعه قشم: گفتمان مقاومت باعث عقب نشینی اروپا شد

منتشر شده در ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۸
اروپا

به گزارش پایگاه خبری قشم؛به نقل از ایرنا،میثم تارم در خطبه های نمازجمعه این هفته قشم افزود: جنگ امروز جنگ عقیده و اراده است و اراده ملت ایران بر اروپا پیروز شد.

وی ادامه داد: اروپا در مناسبات مختلف و در این ۴۲ سال نشان داده است که با توجه به مناسبت‌ها و برای خدمت به آمریکا سیاست‌های متفاوتی از خود بروز می‌دهد.

کنترل تعداد مسافران نوروزی قشم ضروری است

امام جمعه قشم گفت: کنترل تعداد مسافران ورودی به قشم در نوروز امری ضروری و برنامه ریزی برای این امر، کار ارزشمندی است.

تارم افزود: با طراحی سامانه سفر قشم می‌توان هم تعداد و سلامت مسافران را کنترل کرد و هم اقتصاد و گردشگری جزیره را رشد داد.

وی ادامه داد: این اقدام باعث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مطلوب شدن وضعیت خدمات به مسافران نیز می‌شود.

تارم تصریح کرد: اداره‌های خدمت رسان مانند شرکت آب و برق و غیره، وضعیت و شرایط پیش آمده برای مردم، کسبه و صنایع گردشگری را درک کرده و از اعمال فشار بر آنان خودداری کنند.

وی تاکید کرد: قطع امکانات یک هتل باعث آثار سوء در جامعه می‌شود.

امام جمعه قشم با گرامیداشت روز شهدا افزود: مقام شهدا و خانواده ایشان در درگاه خداوند مقامی بالا و ارزشمند است و احترام و تکریم این عزیزان ضروری است.

وی ادامه داد: تصمیم امام خمینی (ره) برای ایجاد بنیاد شهید و امور ایثارگران نشانه تاثیر این عزیزان در ایجاد، حفظ و نگهداری جمهوری اسلامی است.

تارم تصریح کرد: امنیت، اقتدار و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی از شهداست و به دلیل پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای کشور است که دانشمندان ایرانی را ترور می‌کنند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4478

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *