امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
صفحه نخست | اجتماعی | امام جمعه قشم: تضعیف دولت برای کسب رای بیشتر عاقلانه نیست

امام جمعه قشم: تضعیف دولت برای کسب رای بیشتر عاقلانه نیست

منتشر شده در ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۷
دولت

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم روز دوشنبه افزود: همه دولت ها با هر علاقه، گرایش و تفکری مورد حمایت قاطع مقام معظم رهبری بودند و هر دوره ای از خدمت دولت‌ها با مشکلات خاص خود مواجه بوده است.

وی ادامه داد: در دوره فعلی، دولت یازدهم و دوازدهم نیز با تحریم‌های ظالمانه و پس از آن با شیوع ویروس همه گیر کرونا مواجه شد و کارایی و عملکرد آن نیز باید متناسب با مشکلات پیش رو مورد ارزیابی قرار گیرد.

امام جمعه قشم عنوان کرد: نقد دولت‌ها باید بر اساس شرایط زمانی و با در نظر گرفتن انصاف صورت گیرد و به دور از توهین و زیرسوال بردن خدمات دولتمردان و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

تارم اظهار کرد: دشمنان انقلاب و رسانه‌های معاند در تلاشند تا خدمات و توانایی‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ضعیف جلوه داده و با ایجاد ناامیدی انتخابات را تحریم کنند و در داخل کشور نیز افرادی ناآگاهانه به این امر دامن می‌زنند.

وی بیان داشت: این امر از نظر عقلی و شرعی محکوم است و راه درستی برای معرفی کاندیدای محبوب و مورد نظر جناح مخالف نیست و لازم است با انصاف به انتقاد از عملکرد افراد بپردازیم.

امام جمعه قشم دستاوردهای دولت تدبیر و امید را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: کارهای بسیار مهم و تاثیر گذاری در کشور توسط دولت انجام شده است که نباید نادیده گرفته شود.

تارم تصریح کرد: در شرایطی که تحریم‌های بسیاری بر کشور تحمیل شد و فروش نفت به صفر رسید، هیچ خللی در امور اجرایی کشور مشاهده نشد.

وی در مورد وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه گفت: صرف نظر از برخی مشکلات و کمبودها، دولت در تامین مایحتاج مردم تلاش کرد و برخی مشکلات پیش آمده نیز به دلیل نبود هماهنگی برخی مدیران و کمبود بازرسی و نظارت به موقع ایجاد شد.

امام جمعه قشم با تقدیر از خدمات دولت افزود: امروزه شاهدیم که در هر پنج‌شنبه طرح‌های بزرگی توسط دولت افتتاح می‌شود و با وجود همه مشکلات فعلی در کشور قطار توسعه و پیشرفت در حال حرکت است.

تارم خاطر نشان کرد: انتقاد و تخریب کار ساده‌ای است و هرکسی می‌تواند چنین اقدامی کند و کاندیداها باید به جای این امر، از برنامه‌ها و راهکارهای خود در اداره کشور در شرایط بحران سخن بگویند و دلیل توانایی خود در اداره دولت را برای مردم برشمرند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران ۲۸ خرداد سال جاری برگزار می می‌شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5460

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *