امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۶
صفحه نخست | اجتماعی | استقبال مردم از میز ارتباطات وزارت مردمی در بندرعباس برای حل مشکلات

استقبال مردم از میز ارتباطات وزارت مردمی در بندرعباس برای حل مشکلات

منتشر شده در ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱
میز ارتباطات

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از هرمز، سید محمدرضا حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده تام الختیار عالی وزارت، و سرکار خانم طالبی مدیرکل بازرسی و ارزیابی و عملکرد و نماینده ویژه مقام عالی وزارت ، با حضور در میز ارتباطات وزارت مردمی در بندرعباس ، به حل مشکلات مردم استان پرداختند و برای حل این مشکلات راهکارهایی ارائه کردند.

معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز جهت روند خدمت رسانی به مراجعین در میز ارتباطات مردمی اداره کار شهرستان بندرعباس حضور یافت.

مهدی مسکنی در این بازدید بر روند رسیدگی به مشکلات و مباحث مطرح شده از سوی مراجعین تاکید کرد.

وی به همراه موسی نجفی مدیرکل دفتر تعاونی های توزیعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرعباس، ضمن گفتگوی مستقیم با مردمی که به اداره کار شهرستان بندرعباس مراجعه کرده بودند، مشکلات آنان را مورد بررسی جدی قرار داد و دستورات لازم را صادر کرد.

نشست تخصصی معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با مدیران و کارشناسان روابط کاراستان هرمزگان

همچنین در حاشیه سفر معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان هرمزگان، نشست تخصصی معاون روابط کار وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی با مدیران و کارشناسان روابط کاراستان هرمزگان در محل اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

شاهی معاون روابط کار استان در این نشست به ارایه عملکرد ۹ ماهه این اداره کل و مقایسه فعالیتهای این اداره کل در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل پرداخت.

رعیتی فرد،معاون روابط کار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش کلیه همکاران حوزه روابط کاربر پیگیری حقوق قانونی جامعه هدف تا حصول نتیجه بویژه در ارتباط با پیشگیری از حوادث ناشی از کار ،نظارت براجرای صحیح طرح های طبقه بندی مشاغل و بویژه ورود بازرسان کار بر وضعیت حقوق و‌مزایای کارگران و محیط کار آنان در شناورهای دریایی تاکید نمودند.

یاد آور می شود :مدیران و کارشناسان روابط کار استان در این نشست مشکلات و تنگناهای خود را بیان نمودند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=10343

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *