امروز : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۹
صفحه نخست | اجتماعی | استاندار هرمزگان: نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر و تاثیر گذار در منطقه و جهان است

استاندار هرمزگان: نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدر و تاثیر گذار در منطقه و جهان است

اخبار :
منتشر شده در ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۳
جمهوری

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران افزود: در طول این سال ها توجه به خواست و رای مردم همواره یکی از اصول بنیادین جمهوری اسلامی بوده، به شکلی که از تعیین قانون اساسی تا انتخاب رئیس جمهور، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا همگی در قالب برگزاری منظم انتخابات، با رای مردم انجام شده است.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی در حرکتی پویا و با پشتوانه مردمی در مسیر پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی گام برداشته و تمامی سختی ها و مقاطع حساس را با موفقیت پشت سر گذاشته است و در آینده نیز این مسیر را با امید بیشتر خواهد پیمود.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: یوم الله ۱۲ فروردین از روزهای همیشه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که آحاد مختلف ملت سرافراز ایران در این روز با مشارکت و رای حداکثری خود، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از اهداف اصلی انقلاب اسلامی که در شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، تبلور یافته بود، در این سرزمین مستقر ساختند.

بنا به گفته همتی ملت ایران که تحت رهبری حضرت امام خمینی(ره) با نثار خون های فراوان، رژیم ستمشاهی را در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ سرنگون ساخت، در مدت زمان کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر به ندای امام امت لبیک گفته و حضور گسترده ای در همه پرسی تعیین نظام حکومتی کشور رقم زدند که نتیجه این همه پرسی تاریخی، رای بیش از ۹۸ درصدی مردم به استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی یاد آور شد: نظام جمهوری اسلامی برآمده از رای حداکثری ملت ایران است که در صندوق های رای این عقیده خود را به شکل حداکثری ابراز نمودند تا یوم الله ۱۲ فروردین به عنوان روز جمهوری اسلامی نام بگیرد و باید این روز تاریخی و ماندگار را همواره گرامی بداریم.

استاندار هرمزگان با تبریک فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوی اسلامی ایران به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران اسلامی، به خصوص مردم شریف، مومن و انقلابی استان هرمزگان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، اظهارامیدواری بتوانیم همچنان خدمتی صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4916

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *