امروز : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
صفحه نخست | هوا شناسی | از فردا هرمزگان بارانی می شود

از فردا هرمزگان بارانی می شود

اخبار :
منتشر شده در ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۰

هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: از فردا فعالیت سامانه بارشی در بخشی از نقاط استان رگبار باران و رعد و برق گاه تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

از فردا هرمزگان بارانی می شود

به گزارش پایگاه خبری قشم، هواشناسی هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از روز دوشنبه تحت تاثیر فعالیت سامانه بارشی جنوبی، بتدریج در آسمان استان افزایش ابر رخ خواهد داد و در پاره ای نقاط استان رگبار باران و رعد و برق گاه تندباد لحظه ای پیش بینی می شود و فعالیت سامانه بارشی ظهر روز چهارشنبه به اتمام خواهد رسید.

اوج فعالیت این سامانه، طی روز سه شنبه ۱۵ اسفند و در مناطق مرکزی و شرقی استان، تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می شود. توصیه می شود از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی و صعود به ارتفاعات اجتناب شود.

در این مدت مناطق دریایی جنوب کشور و استان با وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب شرقی، نسبتاً مواج خواهد شد لذا توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر استان صورت پذیرد و شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری نمایند.

به لحاظ دمایی امروز نوسانات دمایی تغییر چندانی نخواهد داشت و از فردا بتدریج روند افزایش دمای کمینه و رطوبت نسبی هوا در استان، مورد انتظار است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=21561

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تبلیغات