امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | اجرای ۲۸ پروژه در قشم به مناسبت هفته دولت

اجرای ۲۸ پروژه در قشم به مناسبت هفته دولت

منتشر شده در ۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۷
قشم
به گزارش پایگاه خبری قشم؛ فرماندار شهرستان قشم گفت: بخشی از ۲۸پروژه ویژه هفته دولت با ۳۱۰هزار و ۴۲۱میلیون ریال اعتبار در این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
علیرضا نصری افزود: چهار خانه بهداشت در روستا‌های دَرَکو، سرریگ، چاهو غربی و دوستکو با ۳۵هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی در این آئین‌ها کلنگ‌زنی می‌شود.
وی گفت: در حوزه ورزش احدات سه زمین چمن مصنوعی در روستا‌های کووه‌ای، سرریگ و سوزا و سالن چند منظوره ورزشی در روستا‌های گوران با اعتبار ۲۶هزار و ششصد و نود و یک میلیون ریال در هفته دولت افتتاح می‌شوند.
نصری افزود: مدرسه ۱۲کلاسه فاطمه الزهرا (س) در شهر درگهان و یک باب مدرسه شش کلاسه در روستا‌های کووه‌ای، گوری و رمچاه جزیره قشم با ۷۶هزار میلیون ریال اعتبار استانی، افتتاح می‌شود.
فرماندار قشم گفت: پنج طرح هادی روستایی هم در این ایام در روستا‌های طولا، هُلر، دیرستان، صلخ و رمچاه با ۶میلیارد و ۵۷میلیون و پانصدهزار ریال افتتاح می‌شود که چهار مورد آن از محل اعتبارات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و یک پروژه هم از محل اعتبارات دهیاری‌ها تامین شده است.
وی افزود: بهره‌برداری از شبکه‌ای فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه‌ی فشار متوسط هوایی و زمینی و بهره برداری از ۵۱پُست هوایی، چهار دستگاه پُست زمینی و احداث ۱۳۰دستگاه روشنایی معابر با ۹۵هزار میلیون ریال اعتبار هم از دیگر طرح‌هایی است که افتتاح می‌شود.
نصری گفت: ساماندهی اسکله صیادان شهر سوزا، ایستگاه بین راهی هلال احمر، اکو کمپ گردشگری جزیره لارک و ساختمان چند منظوره روستای تُم‌سنتی با اعتبار ۴۸هزار و ۴۳۰میلیون ریال از دیگر پروژه‌های شهرستان قشم است.
اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=2767

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *