امروز : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۰
صفحه نخست | اخبار قشم | آمادگی کامل پلیس قشم برای تامین امنیت روز قدس

آمادگی کامل پلیس قشم برای تامین امنیت روز قدس

منتشر شده در ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰

فرمانده انتظامی شهرستان قشم گفت از آمادگی کامل ماموران پلیس برای تامین نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس در این شهرستان مرزی خبر داد.

آمادگی کامل پلیس قشم برای تامین امنیت روز قدس

به گزارش پایگاه خبری قشم، سرهنگ علی اکبر مرادی با تاکید بر اینکه پلیس تمهیدات لازم و ضروری را برای انجام راهپیمایی آرام، امن و مطلوب مردمی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اندیشیده است افزود: برقرای امنیت مطلوب برای حضور مردم در این حماسه انقلابی و اسلامی در طول مسیر، محل برگزاری مراسم و برنامه های پیرامون آن اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: این تهمیدات به منظور برپایی هرچه با شکوه تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در نگین خلیج فارس در زمینه مسایل امنیتی، انتظامی و ترافیکی توسط پلیس شهر قشم به صورت محسوس و نا محسوس اندیشیده شده و همه نقاط را پوشش خواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم توضیح داد: برنامه ریزی های لازم در خصوص حضور محسوس ماموران انتظامی در راهپیمایی روز قدس اندیشیده شده و در این روز بر تقویت واحدهای انتظامی و بهره گیری از ظرفیت کارکنان ستادی، ارتقای انضباط ترافیکی و انتظامی تاکید شده و با متخلفان و بر هم زنندگان نظم و امنیت جامعه با قاطعیت برخورد می شود.

سرهنگ مرادی اضافه کرد: حضور گسترده و پررنگ اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در راهپیمایی روز قدس، سیلی محکمی بر دهان رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی است.

وی گفت: قشموندان در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را از طریق پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

راهپیمایی روز قدس در قشم فردا (جمعه) از مسجد جامع اهل سنت به سمت میدان امام خمینی (ره) و از مصلی امام علی (ع) شیعیان به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=22815

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *