امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
صفحه نخست | اخبار قشم | کیش، قشم و چابهار بهترین مقاصد سفر در فصل سرما

کیش، قشم و چابهار بهترین مقاصد سفر در فصل سرما

اخبار :
منتشر شده در ۶ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱

با آغاز فصل پاییز، خنک شدن هوا و بازگشایی مدارس؛ حجم سفرهای داخلی با کاهش قابل توجهی روبرو می‌شود. اما طرفداران سفر و گردشگران واقعی از هر فرصتی برای لذت بردن از سفر بهره می‌جویند.

خنک بودن هوا، خلوت شدن ‌جاذبه‌های تفریحی و کاهش هزینه‌های سفر مانند اجاره ویلا و رزرو بلیط قطار یا هواپیما فرصت خوبی برای مسافرت در داخل ایران است. جنوب ایران بهترین مقصد گردشگری در فصل سرما محسوب می‌شود. و هر سال توریست‌های خارجی و داخلی زیادی در پاییز و زمستان به جنوب ایران سفر می‌کنند. جزایر کیش و قشم در استان هرمزگان و بند چابهار در استان سیستان و بلوچستان از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران هستند. برای آشنایی با این دو جزیره‌ی زیبا و بندر چابهار با ما همراه باشید.

سفر به قشم
ایران کشوری است سراسر رنگ و زیبایی. از هر طرف که سر میچرخانی جاذبه‌های طبیعی می‌بینی که نمونه‌های کمی از آن در دنیا وجود دارد. هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌تواند جایی جذاب برای سفر و تفریح پیدا کند. از دریا و جنگل و کویر گرفته تا آثار باستانی و تمدن کهن ایرانی. در این میان قشم به عنوان بزرگترین جزیره‌ی ایران و تنگه‌ی هرمز با قدمتی که به دوران ساسانی بر می‌گردد مقصد محبوب گردشگران داخلی و خارجی محسوب می‌شود و هر ساله پذیرای تعداد زیادی توریست است. آب و هوای قشم گرم و مرطوب است، ولی در فصل پاییز و زمستان می‌توان هوایی خنک و مطبوع را در این جزیره استشمام کرد.

اقامت و جاذبه‌های گردشگری قشم
جاذبه‌های دیدنی قشم پایانی ندارد. طوری که برای دیدن تمام آن‌ها لازم است چند روزی را در این جزیره بمانید تا بتوانید همه‌ی این جاها را به خوبی ببینید. سواحل نقره فام، دره‌ی ستارگان با کوه‌های تو در تو که وزش باد در میان آن‌ها منظره‌ای وهم‌آلود ایجاد می‌کند. تنگه‌ی چاهکوه که با روزنه‎هایی در دیواره‌هایش در میان کوهی سنگی قرار گرفته و جایی فوق العاده زیبا برای عکاسی است. سد گوران که در آن قایق‌ها، لنج‌های ماهیگیری و باری را می‌سازند. جنگل حرا، جزایر هرمز و هنگام تنها تعدادی از این جاذبه‌های طبیعی و گردشگری هستند.

اما تفریحات قشم فقط به این‌ها محدود نمی‌شود. مراکز خرید متعدد و تفریحات آبی از انگیزه‌های اصلی مسافران برای سفر به جزیره‌ی قشم هستند. هم چنین مسافران برای اقامت در این جزیره گزینه‌های زیادی خواهند داشت. علاوه بر رزرو هتل، اجاره ویلا و سوئیت در قشم از بهترین گزینه‌هایی است که مسافران برای اقامت خواهند داشت.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=774

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *