امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸
صفحه نخست | اجتماعی | معارفه سرپرست جدید شیلات منطقه آزاد قشم و سرپرست مرکز بین المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم

معارفه سرپرست جدید شیلات منطقه آزاد قشم و سرپرست مرکز بین المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم

منتشر شده در ۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۶

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ در نشستی که ظهر امروز در سالن مرکز بین المللی مرکز رشد سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد آقایان دکتر آزاد و بیرامیان به بیان دیدگاه ها و برنامه های آینده خود در سمت جدید پرداختند و مومنی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی آقای دکتر منصور آزاد را به سمت سرپرست اداره شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

همچنین رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی جداگانه آقای کمال بیرامیان را به سمت سرپرست مرکز بین المللی رشد منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست به اهمیت دو جایگاه شیلات و مرکز رشد پرداخت و عنوان کرد: شیلات در جزیره قشم برای توسعه و ارزآوری و رشد غرب جزیره قشم اهمیت بسیار بالایی دارد و باید سازمان منطقه آزاد قشم با تغییر رویه و مدیریت در این زمینه باعث پیشرفت گردد.

مومنی در خصوص انتصاب در اداره شیلات اعلام داشتند که مدیریت قبلی به دلیل سواستفاده از موقعیت شغلی توسط حراست سازمان شناسایی و توسط نیروهای امنیتی در بند قانون گرفتار شد و ما با جدیت با این دست مسائل برخورد خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام مدیران و معاونین سازمان منطقه آزاد قشم درخواست می کنم که تمامی دارایی و اموال خود را معرفی کنند.

 

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=1391

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *