امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۹
صفحه نخست | اجتماعی | مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت : مبادی ورودی قشم از نظر ورود اتباع هندی و پاکستانی کنترل می شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت : مبادی ورودی قشم از نظر ورود اتباع هندی و پاکستانی کنترل می شود

منتشر شده در ۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۵
شبکه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از برنا، دکتر حمید رضا بهزادی ضمن تقدیر از واحد مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان افزود : با توجه به وجود بنادر و اسکله های باری در شهرستان قشم و تردد شناورهای تجاری ، حضور ملوانان و خدمه کشتی تبعه هند و پاکستان در شناور های ورودی دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد : به منظور شناسایی و پیشگیری از ورود ویروس جهش یافته هندی و آفریقایی ، پرسنل زحمتکش و خستگی ناپذیر مبارزه با بیماریها قبل از ورود شناور به بندر ، با حضور در کشتی از تمامی خدمه آن ، نمونه تست تشخیص ویروس کرونا می گیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم بیان کرد : شناسایی و تشخیص زود هنگام بیماری کووید و قرنطینه افراد مبتلا بهترین اقدام در پیشگیری و کنترل شیوع بیماری است که این امر با تلاش و همت کارشناسان در ستاد شبکه و مراکز خدمات جامع سلامت محقق می‌شود.

دکتر بهزادی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد: از مهمترین عوامل پیشگیری از ویروس منحوس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عموم مردم خصوصا استفاده مداوم از ماسک است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5837

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *