امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۰
صفحه نخست | اجتماعی | سرمربی تیم فوتسال سایپا: قضاوت داوران منصفانه نبود

سرمربی تیم فوتسال سایپا: قضاوت داوران منصفانه نبود

منتشر شده در ۹ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۵
سایپا

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا،تیم فوتسال زنان سایپا این هفته در برابر هیات فوتبال رودان به برتری ۴ بر صفر دست یافت.

شهناز یاری روز دوشنبه در گفت وگویی در خصوص این دیدار اظهار داشت: بازی خیلی خوبی برابر رودان داشتیم و این تیم فقط یک مسابقه بد را آن هم مقابل ما پشت سر گذاشت.

وی افزود: در دیگر بازی‌ها این تیم نتایج قابل قبولی کسب کرد و حتی سه برد را در کارنامه خود تاکنون ثبت کرده است. این امر نشان می‌دهد که این رودان می‌تواند روزهای خوبی را سپری کند و آینده روشنی هم دارد.

سرمربی تیم سایپا عنوان کرد: در بازی دیروز برابر رودان ۴ بر صفر برنده از زمین بیرون آمدیم اما داور گل پنجم ما را نپذیرفتند و گل صد درصد را قبول نکردند زیرا تور دروازه را خود داوران چک نکرده بودند و از وسط دروازه هر دو تیم شاهد به ثمر رسیدن یک گل خیلی زیبا روی کار پاورپلی تیم ما بودند.

یاری اضافه کرد: متاسفانه هیچکدام از داوران این صحنه را ندیدند. ما هم نسبت به این صحنه معترض شدیم و دلیل آن این بود بازیکنی که این گل را به ثمر رساند در جدول گلزنان جایگاه دوم را دارد.

وی  ادامه داد: بیشتر به همین دلیل برای ما اهمیت داشت تا داوران با دقت نظر بیشتری نسبت به صحنه‌های بازی حاضر شوند و با جایگیری درست و دید مناسب بتوانند تصمیم درستی را بگیرند تا حقی از هیچ تیم و بازیکنی ضایع نکنند.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=4862

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *