امروز : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۴
صفحه نخست | اجتماعی | رییس امور قرآنی اوقاف هرمزگان عنوان کرد؛ برگزاری محافل مجازی قرآن به مناسبت میلاد کریم اهل بیت در بقاع متبرکه هرمزگان

رییس امور قرآنی اوقاف هرمزگان عنوان کرد؛ برگزاری محافل مجازی قرآن به مناسبت میلاد کریم اهل بیت در بقاع متبرکه هرمزگان

منتشر شده در ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۰
قرآن

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از هرمز،حجت الاسلام بهرام رنجبر، رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف وامور خیریه هرمزگان اظهار کرد: ویژه برنامه محفل انس با قرآن به مناسبت سالروز میلاد امام مجتبی (ع) به صورت مجازی در بقاع متبرکه هرمزگان برگزار میشود .

وی با اشاره به اینکه اینگونه برنامه‌ها گام موثری در راستای ترویج فرهنگ و معارف دینی و قرآنی است، افزود: این اداره همواره در این زمینه‌ها پیشتاز بوده و هستند.

حجت الاسلام رنجبر با اشاره به برگزاری این محافل نورانی در شب میلاد کریم اهلبیت ، ادامه داد: بسیاری از برنامه‌های قرآنی بعد از شیوع ویروس کرونا از فضای فیزیکی به فضای مجازی منتقل شده است و همواره با استقبال گسترده روبرو است.

رییس امور قرآنی اوقاف، شیوع ویروس کرونا در جهان را یکی معظل بزرگ و ناگوار دانست و بیان کرد: با وجود این ویروس منحوس برنامه‌های فرهنگی و دینی هیچ گاه تعطیل نمیشود بلکه ما برنامه‌ها را به روش دیگر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره برنامه‌های مختلفی را در فضای مجازی برگزار کرده ایم و این برنامه‌ها مورد استقبال افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان قرار گرفته است.

حجت الاسلام رنجبر عنوان کرد: در واقع ویروس کرونا که یک تهدید برای سلامتی افراد است فرصتی جدید برای استفاده و بهره گیری از فضای مجازی و سوق دادن نسل جوان و نوجوان به کار‌های فرهنگی، قرآنی را برای ما به وجود آورد و امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی و رفع این ویروس منحوس شویم.

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خاطر نشان کرد: این مراسم در بقاع متبرکه شهرستانهای بندرعباس،رودان،میناب،حاجی آباد و قشم بصورت مجازی برگزار میشود.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=5383

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *