امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲
صفحه نخست | اخبار قشم | بازدید فرماندار قشم از روستای برکه خلف

بازدید فرماندار قشم از روستای برکه خلف

منتشر شده در ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۴
خلف

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قشم، دکتر علیرضا نصری در بازدید از جشنواره کودک و مراسم ویژه روز ملی روستا در برکه خلف، تامین زیر ساخت های فرهنگی، عمرانی و جذب مشارکت خیرین و سازمان منطقه آزاد و پایبندی بسیار خوب مردم به شاخص های روستای پاک و نمونه گردشگری را شایسته تقدیر ذکر کرد.

او همچنین تسهیل فعالیت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بانوان را موثر در پیشرفت و پایداری رونق، ارزیابی و آن را شاخصی تاثیر گذار در ارزیابی های روستایی بر شمرد.

دهیار روستای برکه خلف در بخش نخست بازدید فرماندار با ارائه گزارشی کوتاه از احداث فرهنگسرا، ساختمان دهیاری،۱۶ دهنه پل، زیر سازی، آسفالت و بهسازی معابر و بلوار وردی روستا، زیباسازی محیط و ایجاد فضای سبز با مشارکت خیرین و سایر منابع در دسترس در کنار اعتبارات دولتی خبر داد.
مهندس خالد اسلامی رمچاهی افزود: احداث بلوار ورودی روستای برکه خلف مسیر دسترسی بالغ بر ۲۰ روستا به فرودگاه و مرکز شهرستان را آسان کرده است.
او همچنین کسب عنوان برتر و دریافت مهر اصالت کالا توسط تعاونی صنایع دستی صدف لب سیاه با مدیریت بانو فتحیه رضوانی و اشتغالزایی افزون بر ۳۰۰ نفر از بانوان برکه خلف و روستاهای همجوار در دو تعاونی صنایع دستی روستا را به عنوان یکی دیگر از شاخص های مهم مشارکت مردم نام برد.

بازدید دکتر علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم از روستای برکه خلف از توابع بخش شهاب شهرستان در راستای بازدیدهای شهرستانی و همزمان با روز جهانی کودک و روز ملی روستا و عشایر با همراهی مهندس وحید حمایتی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و مهندس عبدالطیف گورانی بخشدار شهاب انجام شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=7443

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *