امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱
صفحه نخست | اجتماعی | امنیت ایران نتیجه وحدت است

امنیت ایران نتیجه وحدت است

منتشر شده در ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۲
امنیت

به گزارش پایگاه قشم؛ حجت الاسلام احمد غلامی روز پنج‌شنبه در آیین بزرگداشت هفته وحدت در روستای کوشه قشم تصریح کرد: بصیرت ملت در پرتوی روشنگری علمای شیعه و اهل سنت، هر ندای تفرقه آمیزی را در گلو خفه می کند.
وی برنامه ‌های هفته وحدت در قشم را نماد اتحاد شیعه و سنی این جزیره دانست و اظهار داشت: پیام چنین آیین‌هایی، شکست ناپذیری امت یکپارچه اسلام در برابر دشمنان است.
رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم اهانت به مقدسات را از مهمترین ابزارهای دشمن برای تفرقه ‌افکنی در بین مسلمانان برشمرد و افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای که مقدسات اهل سنت و اعتقادات شیعیان را مورد اهانت قرار می‌دهند، سرچشمه واحدی دارند.
حجت الاسلام غلامی اضافه کرد: هدف استکبار و صهیونیست از ایجاد جنگ‌ در کشورهای اسلام، تجزیه و تسلط بر آنان برای نابودی اسلام ناب محمدی است.
وی تلاش برای تقویت وحدت جامعه اسلامی را تنها راهکار مقابله با دسیسه‌های دشمن دانست و عنوان کرد: امروز درد بزرگ جهان اسلام، کشورهای مسلمانی هستند که با تامین مالی صهیونیسم و خرید سلاح آمریکایی، برای کشتار مسلمانان ائتلاف تشکیل می‌دهند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم با اشاره به امنیت ایران اسلامی، گفت: امنیت ایران اسلامی از نتایج وجود وحدت است و علمای شیعه و اهل سنت اجازه انجام هیچگونه اقدام تفرقه‌آمیزی را به هیچکس نخواهند داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی قشم اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که عزتمندانه از مستضعفین جهان در برابر ظالمان دفاع می‌کند.
وی با انتقاد از وجود ریشه‌های توهین و طعنه به مذاهب اسلامی در نوشتار برخی از نویسندگان داخلی، گفت: این نویسندگان یا در غفلت به سر می‌برند و یا عامل نفوذی دشمن هستند.

** تقویت وحدت حق اسلام بر مسلمانان است
امام جمعه اهل سنت کوشه نیز در این آیین هفته وحدت را از برکات نظام جمهوری اسلامی برشمرد و اظهار داشت: تلاش در راستای تقویت وحدت موجود در ایران حق اسلام بر عهده شیعه و اهل سنت است.
شیخ عبدالرحمن عقیلی تصریح کرد: جشن میلاد پیامبر باید زمینه ساز عمل به سیره آن حضرت باشد و مراسم های هفته وحدت به تقویت انسجام و اتحاد مذاهب اسلامی در طول سال بیانجامد.
روستای کوشه از توابع بخش مرکزی شهرستان قشم است و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر جمعیت دارد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هرمز، هنگام و لارک با حدود یکهزار و ۶۲۸ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب استان هرمزگان قرار دارد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3569

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *