امروز : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۸
صفحه نخست | اجتماعی | افتتاح پنجمین کتابخانه “کودک محور” در جزیره قشم

افتتاح پنجمین کتابخانه “کودک محور” در جزیره قشم

منتشر شده در ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰:۳۵
کتابخانه

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ این کتابخانه در راستای ادامه فعالیت های ترویج طرح “با من بخوان” در جزیره قشم با حمایت موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان و پشتیبانی کانون روجا، به همت مدیریت موسسه دریای علم اندیشمندان روستای کووه ای خانم بهناز صالحی تجهیز و راه اندازی شده و شب گذشته با حضور تعدادی از کودکان و اهالی روستای کووه ای به بهره برداری رسید.

در این مراسم خانم نژادغفوری مدیر طرح “قشم جزیره ای برای کودکان” ضمن تشریح اهداف این طرح بر مشارکت جامعه محلی برای ارتقاء کیفیت زندگی کودکان و نقش و اهمیت راه اندازی کتابخانه های کودک محور در رفع برخی مشکلات یادگیری، تقویت استدلال و مهارت های کلامی کودکان تاکید نمودند.

همچنین آقای عبدالقادر صالحی به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی روستای کووه ای بر حمایت از استمرار فعالیت های این کتابخانه کودک محور تاکید و از تخصیص مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال کمک هزینه از طرف شورا و دهیاری روستا برای ادامه فعالیت این کتابخانه خبر دادند.

طی این مراسم گزارشی از فعالیت های موسسه دریای علم اندیشمندان کووه ای و مراحل راه اندازی کتابخانه کودک محور روجا برای حاضرین ارائه شده و از اعضای نونهال و کودکان فعال این کتابخانه با اهدای جوایزی تقدیر بعمل آمد.

شایان ذکر است پیش از این چهار کتابخانه ی کودک محور با حمایت موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان و همراهی خیرین و فعالین اجتماعی به ترتیب در روستای سلخ، شهر درگهان، روستای ملکی و روستای دولاب به بهره برداری رسیده است.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=3632

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *