امروز : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۹
صفحه نخست | پیشنهاد سردبیر | ۱۰ زمین چمن مصنوعی امسال در بندرلنگه نصب می‌شود

۱۰ زمین چمن مصنوعی امسال در بندرلنگه نصب می‌شود

منتشر شده در ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۰
چمن مصنوعی

به گزارش پایگاه خبری قشم؛ به نقل از ایرنا، مظفر مهری خادمی روز چهارشنبه در نشست شورای سیاستگذاری ورزش بندرلنگه افزود: مجموع اعتبارات ورزش شهرستان بندرلنگه در سال ۱۴۰۱ افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال است که زمین های چمن مصنوعی از محل این اعتبارات اجرایی می‌شود.
وی بیان داشت: در حال حاضر زیرسازی چمن مصنوعی ۱۴۰ روستا در سطح استان هرمزگان هم انجام شده است و بزودی عملیات نصب چمن مصنوعی آن ها انجام خواهد شد.
متولی ورزش وجوانان هرمزگان همچنین با توجه به   استقبال ورزشکاران رزمی کار بندرلنگه گفت: احداث سالن رزمی را جز اولویت‌های اصلی قرار می دهیم و برای رفع مشکلات استخر این شهرستان هم صحبت‌هایی با مدیر کل راه و شهرسازی انجام شده که کمبودهای اصلی برطرف گردد تا اداره ورزش و جوانان این سالن را تحویل بگیرد.
خادمی یکی از اولویت های مهم اداره ورزش و جوانان هرمزگان را تکمیل طرح‌های نیمه تمام در بندرلنگه دانسن و بیان کرد: در خصوص درخواست برگزاری مسابقه‌های قوی ترین مردان استان هرمزگان به میزبانی بندرلنگه نیز تا حد امکان از هیات بدنسازی این شهرستان در جهت میزبانی این مسابقه‌ها کمک و حمایت خواهیم کرد.
وی بیان داشت: جوانان و ورزشکاران روستاها و محلات در سراسر استان هرمزگان خواستار ایجاد اماکن و فضاهایی برای ورزش هستندکه با همکاری مسوولان این مهم انجام می شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: مجموعه ورزش وجوانان جهت توسعه ورزش به همکاری و تعامل تمام دستگا ه های استان نیاز دارد.
در این نشست همچنین در خصوص ستاد ساماندهی امور جوانان، احداث خانه جوان، اشتغال جوانان، آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و همچنین تاسیس سازمان های مردم نهاد بحث و تبادل نظر شد.

اشتراک گذاری خبر :
https://newsqeshm.ir/?p=13256

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *